fbpx

Bouwen aan

een succesvolle

contentmachine

Één aanspreekpunt voor jouw contentstrategie, -productie en -distributie.

De kernactiviteiten van WAVES zijn ondergebracht onder drie paraplu’s: Motion (oftewel videomarketing), Online Marketing en Social Performance.

Een oud Chinees gezegde luidt: give a man a fish, and you feed him for a day. Teach a man to fish, and you feed him for a lifetime. Dit is een gezegde waar ik sterk in geloof.
Door transparant te zijn over de werkzaamheden die er worden uitgevoerd, doen mijn klanten gaandeweg ook steeds meer kennis op over marketing en Social Media.
Het kan zelfs voorkomen dat er een moment komt waarop een kant zelf over voldoende kennis beschikt om zelfstandig door te gaan. En dat is helemaal prima!

Ik kan een hoop van je uit handen nemen, maar ik vind het minstens zo belangrijk dat mijn klanten en kennispartners leren “waarom” ik bepaalde keuzes maak. Dit houdt in dat ik graag bij jou op locatie meewerk aan het uitvoeren van de vastgestelde strategie, zodat ik een-op-een uitleg kan geven over de werkzaamheden.
Omdat ik ook begrijp dat jij als ondernemer, manager of marketingverantwoordelijke een drukke agenda hebt, gaan we in 2020 van start met het opnemen van een online marketing course. Deze zal via Youtube met onze klanten gedeeld worden.

WAT JE KUNT VERWACHTEN

INTAKE

Door middel van een intake-gesprek met de betrokken afdelingen maken we een situatie-analyse, brengen we in kaart waar eventuele knelpunten zitten en krijgen we een globaal beeld van welke (deel)producten er nodig kunnen zijn om tot een goede oplossing te komen. Met onze zakken vol informatie komen we terug op kantoor en ontwikkelen we een strategische roadmap.

STRATEGIE

Op basis van de uitkomsten van de intake-gesprekken en onze analyse wordt er een strategie bepaald. In deze strategie komen – afhankelijk van het type product of dienst – zaken naar voren als: de (marketing)doelstellingen, meetwijze en meetpunten, de te gebruiken (marketing)middelen, een strokenplanning, visuele templates ter illustratie, financiële begrotingen enzovoorts.

UITVOER

De strategische wegen zijn in goed overleg vertaald naar een praktische aanpak. Afhankelijk van de dienst of service, wordt er bijvoorbeeld gestart met de bouw van een website of zal er een online/social media campagne worden vormgegeven. Daarnaast worden alle belangrijke meetpunten voorzien van stukjes code waarmee we achteraf in kaart brengen wat het effect van onze marketinginspanningen is geweest.

REVIEW

Online marketing is de rode draad door al onze bedrijfsactiviteiten. Ongeacht of je een video produceert of een website laat maken, je wilt als organisatie dat jouw nieuwe (digitale) product door de juiste mensen wordt gevonden, bekeken of gekocht. Deze fase kenmerkt zich door de termen: “meten is weten” en “schrijven is schrappen”. Meer informatie hierover vind je op de pagina online marketing.